Çirkin şeyler eller.. kimi benli alacalı beleceli, kiminin kan damarları belli.. Çİrkinler işte.. ah çilekeş eller diye gazap üzümlerine dönmeyeceğim. Var işşte bazıı çirkin organlar; birincisi ayaklar, ikincisi cinsel uzuvlar, üçüncüsü eller. Tuhaflar bunlar.

Eliyle şöhret olanlar da yok değil hani. Pril reklamlarındaki süper manikürlü bakımlı elleri her ne kadar aklımız mantığımız almasa da böyle eller de var. Zaar gece gündüz elde bulaşık yıkayan yahut çamaşır çitileyen bir anne eli hatırlamıyorum ben o kadar güzel. Kuru olurlar genelde. Vazelin denen gül kokulu nesne de anne acil yardım araç gerecidir zaten.

Ellere nereden geldim?! Caağnım medyada az önce "Ellerinden etkilendim." diye vızıldayan bir oğlan çocuğu gördüm. Kızın halini tipini yüzünü belki göğüslerini beğenmişti lakin, kibar ve aynı zamanda egzantirik olmaya çalışıyor. Ekliyor.

"-Şefkat kokuyor ellerin!"

ben burda sandalyeden düşüyorum. Şu iki kelimeyle tavlanabilseydi kızlar keşke diyecekken bi bakıyorum ki kız tav olmuş. Ellerini uzatıyor kız; iz var ellerinde. büyükçe yanık izleri hem de..

0 comments: