Gözleri esmer güzel titretirdi bedeni
Ben ay ‘ı keser cemaline nur eylerdim
Elin bunun şavkı ne dem olurdu ne de ezel
Ben o güzele meşki mecbur eylerdim

Nefesi duyulmaz idi sesi vakur
Mis kokun olmayaydı zatı zen neylerdim
Haramdı; gözlerinin akı bile namahrem
O güzel olmayaydı güneşi kim bellerdim

Laldir O Bırak Sensiz Etmesin Bir Gıdım Herze
Kaçamazki Bu Dil, Şakır Durur Seni Gördüğü Her Yerde
Sor Esmerim Ar Neymiş, Gurur Varmıymış Bu Erde
Yaradanı Küstürdüm Seni Halaskar Belledim
Hanen Türbem İdi, Durmadan Secde Eyledim

Yer Gök Kör Olsun Görmesin Esmeri Bir Gıdım Işık
Daldır Ağactır İstemese De Güneş Gibi Ona Aşık
Kadın Haram, Zorlasam Da Gönül Düşmez Başka Narine
Sorma Esmerim
O Narin Beden Benden Öte Hangi Densize Yaraşık

Elim Uzatsam Yakarsın Artık Lav Gibi
Dilim Anlatsa Okyanus Olur Nefes Vermez
Bırak Kul Hakkıdır Bari Gözlerim Görsün Çehreni
Esmer Acımaz Zenine Ecel Vakti Su Vermez
Düşürme Yüreğini ,Sevme Yine Esmer Beni
Bir Bakış Atsan Gayri,
Gece Gibi Karanlık Sevdam Ermez

1 comments:

Saygin said...

iki aydır sürekli baksam da, neden yazmıosun acaba diyodum.

Bazen de sırf blogundaki müzikleri dinlemek için açıyorum :) yalnız bi update etmen lazım, bazı şarkılar çalmıyo artık, mesela açılıştaki..