ben.. ben bi sürü hata yaptım hayatımda. görerek bilerek isteyerek yaptım. kadın ruhunun acı sevmesinden hayatında inişler çıkışlar, ihtiraslar yalanlar dolanlar olmasını istediğinden, havva dan gelen doğamdan mı yoksa benim şeytani ruhumdan mı bilmeden.. belki kendimden uzaklaşmak için oldugum insanı sevmedigimden belki de öncesinde yaşadıklarımın faturasını büyüyünce kesmek istedigimden. bi sürü hatalar yaptım ben.. yapmaktayım hala da. ders çıkarılır mı bile bile yapılan hatadan.. kendini mutsuz etmek hoşuna gider mi insanın.. nasıl sapıkça nasıl mazoşistce bi duygudur bu?

isterim ki bigün çekinmeden tüm bütün yaptıgım kötü şeyleri anlatabilecegim ama buna rağmen yüce insanlıgıyla beni kollarına alıp uslu puslu egitilmiş bir kız yapacak biri olsun. güçlü kadınlar güçsüz hissetmeyi severmiş. bigün kollarına alacak beni tüm pisliklerime rağmenç. acıyacak bana.. bu da hoşuma gidecek. bigün olacak bunlar.

0 comments: